• 31-07-2018, 17:14:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bu hafta netlobi kanalımızda sizlere otomotiv mühendisliği bölümünü tanıttım. Üniversite tercihi yapacak arkadaşlar bölüm hakkında videomuzdan bilgi edinebilirler. Ayrıca sorularınızı da cevaplayabilirim

  • 31-07-2018, 17:15:01
    #2
    Konuyla ilgi alakam yok destek için açtım videoyu oynuyor arka planda hocam başarılar.
  • 31-07-2018, 17:16:57
    #3
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla ilgi alakam yok destek için açtım videoyu oynuyor arka planda hocam başarılar.
    Çok teşekkür ederim hocam
  • 31-07-2018, 17:17:11
    #4
    Kurumsal PLUS
    Şimdi hocam açıkça söyleyim. Arkadaşım özel üniversitede mavi diplomamıdır nedir yurtdışında da geçerli ingilizce psikoloji okudu. Ve kaç senedir polisliktir subaylıktır o tarz şeylere girmeye çalışıyor hiçbirine de giremedi şimdi yurtdışında yaşamanın peşinde. Bu bir örnek işte tabiki siz bilirsiniz de psikoloji yerine PDR okumanızı tavsiye ederim. Öğretmen olma ihtimaliniz daha yüksek
  • 31-07-2018, 17:20:33
    #5
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi hocam açıkça söyleyim. Arkadaşım özel üniversitede mavi diplomamıdır nedir yurtdışında da geçerli ingilizce psikoloji okudu. Ve kaç senedir polisliktir subaylıktır o tarz şeylere girmeye çalışıyor hiçbirine de giremedi şimdi yurtdışında yaşamanın peşinde. Bu bir örnek işte tabiki siz bilirsiniz de psikoloji yerine PDR okumanızı tavsiye ederim. Öğretmen olma ihtimaliniz daha yüksek
    Malesef hocam sadece diploma hiç bir işe yaramıyor özellikle psikoloji bölümünde. Bir alanda uzmanlığınız yoksa işe almıyorlar videoda da bahsettiğim gibi yüksek lisans şart. Pdr için ise devlet sektörü o kadar doymuş ki rehber öğretmen alımları kpss puanları 80-90 lardan aşşağıya inmiyor.