AÖF Sınavvı hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
AÖF Sınavvı hakkında
1
●
343
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
AÖF Sınavvı hakkında
05-12-2014, 19:50:13
#1
mechulkalan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar. Yarın 9.30da 4 tane sınaım görünüyor. Hepsine aynı anda mı gireceğim yoksa oturum oturum mu yapılıyor ?
05-12-2014, 20:09:55
#2
moss218
9.30 da gireceksin sınava. Yirmişer soru, birbirinin devamı olarak çözeceksin. Ara yok, hepsi beraber. Eğer saati farklı olan sınavın olursa giriş belgende yazar. Başarılar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler