• 05-12-2014, 19:50:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar. Yarın 9.30da 4 tane sınaım görünüyor. Hepsine aynı anda mı gireceğim yoksa oturum oturum mu yapılıyor ?
  • 05-12-2014, 20:09:55
    #2
    9.30 da gireceksin sınava. Yirmişer soru, birbirinin devamı olarak çözeceksin. Ara yok, hepsi beraber. Eğer saati farklı olan sınavın olursa giriş belgende yazar. Başarılar