Bu sene Afyon Kocatepe üniversitesine yerleştim, memlekette olduğumdan ve işlerimin dahada yoğunlaşacağından dolayı üniversite kesin kaydı için gerekenleri temin etmeye başladım:
Diplomamı
Vesikalık Fotoğrafı
Ve ön kaydı bitirip çıktısını aldım kısaca bu üçü tamam.
Fakat Pazartesi günü son eksiğim olan harç yatırma işlermi için VakıfBankasına gittim vezneden öğrenci numaramla harcı yatırmak istediğimde sistem hata verdi herhangi bir ücrette belirmedi haliyle.
Sizlere sormak istediğim: Harçları genel olarak ne zaman yatırıyorsunuz ? Ön kayıtlar 31 Ağustos tarihinde bitiyor okulumun bu ön kayıt süresince yatırmam şart mıdır ? Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz ?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı geceler

R10+ larınızı verdim