• 28-06-2014, 19:00:10
    #82
    Üyeliği durduruldu
    f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ts1 sıralamam 29 bin. paü sosyal bilgiler geçen yıl 32.400 ile kapatmış. yazarsam gelme ihtimali nedir? çok sınırda görünüyor
    Bence rahat gelir.

    Ayrıca,

    Bu sene açıklanan ve ham puanla ilk 100e verilecek burslardan dolayı birçok üniversite öğrencisi lys sınavına katıldı. Şahsen benim tanıdığım bir arkadaşım geçen sene 300. olmuştu bu sene de 500lerdeymiş. Kısacası önünüzde tercih yapmayacak olan insanlar çok.
  • 28-06-2014, 19:33:46
    #83
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bu fotoğraf yeterli olur herhalde
    Hey adamım KTÜ yazdıracaksın bana atma böyle güzel fotoğraflar
  • 28-06-2014, 19:41:01
    #84
    goksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hey adamım KTÜ yazdıracaksın bana atma böyle güzel fotoğraflar
    Gel dostum başın üstümde yerin var. İyi araştır gideceğin yeri.
  • 28-06-2014, 19:56:34
    #85
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kalavun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SAÜ'ye bekleriz
    hocam üni hakkında bilgi verirmisiniz nasıl guzel mi
  • 28-06-2014, 20:02:34
    #86
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel dostum başın üstümde yerin var. İyi araştır gideceğin yeri.
    Kafamda şuan için 2 tane yer var belirlediğim onları üstlere yazıcam. Facebooktan konuşuruz daha tercih süresine var senin de tecrübenden yararlanıcam
  • 28-06-2014, 22:38:17
    #87
    Aksaray üniversitesini yazacak arkadaşlara yazıyorum kazandığınız için sevinirsiniz ama gidince keşke kazanmasaydım dedirtir adama benden uyarması 1 yıl zor dayandım ben okulu bıraktım yeniden girdim benden uyarması
  • 28-06-2014, 22:39:15
    #88
    uludağ da okuyan kimse var mı ?
    ibf de devam zorunluluğu var mı ?
  • 28-06-2014, 22:42:43
    #89
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence rahat gelir.

    Ayrıca,

    Bu sene açıklanan ve ham puanla ilk 100e verilecek burslardan dolayı birçok üniversite öğrencisi lys sınavına katıldı. Şahsen benim tanıdığım bir arkadaşım geçen sene 300. olmuştu bu sene de 500lerdeymiş. Kısacası önünüzde tercih yapmayacak olan insanlar çok.


    her sene ilk 100'e burs var dolayısıyla geçen yıl da önde o kadar insan vardı bu yıl da aynı oranda insan olacak hocam yanlış bilgilendirmeyelim
  • 28-06-2014, 22:48:48
    #90
    Üyeliği durduruldu
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her sene ilk 100'e burs var dolayısıyla geçen yıl da önde o kadar insan vardı bu yıl da aynı oranda insan olacak hocam yanlış bilgilendirmeyelim
    Sanki tercih yapıp yapmamakla ilgili bir olay vardı. Ama kesinlikle yeni bir burs geldi ve arkadaşımın bulunduğu tıp fakültesinin %90'ı tekrardan girmiş sınava. Yani olmayan bir şeyi anlatmıyorum, arkadaşımın söylediğini aktarıyorum arkadaşa umut vermek açısından.