Aksaray üniversitesini yazacak arkadaşlara yazıyorum kazandığınız için sevinirsiniz ama gidince keşke kazanmasaydım dedirtir adama benden uyarması 1 yıl zor dayandım ben okulu bıraktım yeniden girdim benden uyarması