• 28-06-2014, 16:30:54
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Düşük alanlar TS olanlar sanat tarihi yazsın.
  • 28-06-2014, 16:49:07
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ulan tm2 istiyodum 110 bin olmuş benim 75 bin yapmam lazımdı.... acaba burayı yazsam gelme olanağı nedir arkadaşlar ?
  • 28-06-2014, 16:54:27
    #75
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam internetten fotoğraflarda üniversite denizi görüyor değil mi? Sahibinden bir kaç yer baktık ama tabiki yabancıyız.. sadece tercihlerim ktü olacağı için bir aksilik olmazsa seneye ordayız


    Bu fotoğraf yeterli olur herhalde
  • 28-06-2014, 17:11:34
    #76
    Burhan_957 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Jeep ;

    2 yıllıklarda öncelik sistemi vardır yatay geçişte. Senin anadolu teknik çıkışlı olman sana çok büyük avantaj. Klavuzda en sağda sayılar görürsün. 4 diye hatırlıyorum. Öncelik sırasında 4 yazanlar Anadolu teknik çıkışlı öğrencileri gösterir. Yani senin OÖB puanın 300,düz meslek çıkışlı birinin puanı 350 önce sen girersin.

    Yanı iki yıllıkların %90'ına rahat girebilirsin ama şöyle bişey var. Bende şuan 2 yıllık öğrencisiyim. 2 yıllığa gelme sebebim istediğim bölümün tutmaması. 1 sene daha hazırlanmak yerine 2 yıllığa gidip orda 2. sınıfta dgsye gitmeyi seçtim. Sebebi lisedeyken ortalama bir öğrenciysen zaten çok rahat bir şekilde geçersin dersleri. Bu rahatlık olduğu içinde 2. sınıfta ben dgsye ağırlık vereceğim. Mühendislik olursa mühendislik, olmazsa öğretmenlik birini geçiş yapmak gibi planım var.

    Umarım yardımcı olmuşumdur. Aklına takılan bişey olursa sorabilirsin.
    hangi bölümü okuyorsunuz hocam
  • 28-06-2014, 17:17:56
    #77
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık yazcam gibi gözüküyor. 2 yıllık okuyan biri bana yardımcı olabilir mi? Anadolu teknik çıkışlıyım.
    Yardımcı olalım hocam. Sorunuz nedir ?
  • 28-06-2014, 17:30:58
    #78
    Üyeliği durduruldu
    SAÜ'ye bekleriz
  • 28-06-2014, 17:32:23
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Vforward adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulan tm2 istiyodum 110 bin olmuş benim 75 bin yapmam lazımdı.... acaba burayı yazsam gelme olanağı nedir arkadaşlar ?
    10k fark olsaydı yine bir nebze ama sizinki arasında çok puan farkı var. Siz yine de yazın bir zararı olmaz.
  • 28-06-2014, 17:35:30
    #80
    arkadaşlar ts1 sıralamam 29 bin. paü sosyal bilgiler geçen yıl 32.400 ile kapatmış. yazarsam gelme ihtimali nedir? çok sınırda görünüyor
  • 28-06-2014, 18:47:01
    #81
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi bölümü okuyorsunuz hocam
    Bilgisayar Programcılığı