• 28-06-2014, 02:07:44
    #10
    ÖSYM ile aynı anda açıkladın hocam.
  • 28-06-2014, 02:14:41
    #11
    ulan oruc tutma hevesim gitti be nerden baktık 159 bndeyim geçen sene 149 bndi gideydim geçen sene keşke
  • 28-06-2014, 02:18:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulan oruc tutma hevesim gitti be nerden baktık 159 bndeyim geçen sene 149 bndi gideydim geçen sene keşke
    Arkadaşın aldığı keşke den bir tanede ben alabilirmiyim ?
  • 28-06-2014, 02:21:28
    #13
    hey maşallah.
  • 28-06-2014, 02:22:19
    #14
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın aldığı keşke den bir tanede ben alabilirmiyim ?
    gece gece düşündüğüme bak İ.Ö yazcam acaba bu hükümet İ.Ö 'min harçlarınıda kaldırır mı ?
  • 28-06-2014, 02:32:03
    #15
    2 yıllık yazcam gibi gözüküyor. 2 yıllık okuyan biri bana yardımcı olabilir mi? Anadolu teknik çıkışlıyım.
  • 28-06-2014, 02:32:38
    #16
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece gece düşündüğüme bak İ.Ö yazcam acaba bu hükümet İ.Ö 'min harçlarınıda kaldırır mı ?
    Kaldıramaz İ.Ö harcını kaldırması için üniversitelere müthiş para aktarması lazım.
  • 28-06-2014, 02:35:24
    #17
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÖSYM ile aynı anda açıkladın hocam.
    Biraz öyle oldu galiba

    Durumlar nasıl arkadaşlar? Bu sene de 60 binden sonraki bölümler 20 bin gerileme olur büyük ihtimalle.
  • 28-06-2014, 02:37:51
    #18
    ts 267 nedir abi ya -_-