• 28-06-2014, 03:22:13
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık yazcam gibi gözüküyor. 2 yıllık okuyan biri bana yardımcı olabilir mi? Anadolu teknik çıkışlıyım.
    @Jeep ;

    2 yıllıklarda öncelik sistemi vardır yatay geçişte. Senin anadolu teknik çıkışlı olman sana çok büyük avantaj. Klavuzda en sağda sayılar görürsün. 4 diye hatırlıyorum. Öncelik sırasında 4 yazanlar Anadolu teknik çıkışlı öğrencileri gösterir. Yani senin OÖB puanın 300,düz meslek çıkışlı birinin puanı 350 önce sen girersin.

    Yanı iki yıllıkların %90'ına rahat girebilirsin ama şöyle bişey var. Bende şuan 2 yıllık öğrencisiyim. 2 yıllığa gelme sebebim istediğim bölümün tutmaması. 1 sene daha hazırlanmak yerine 2 yıllığa gidip orda 2. sınıfta dgsye gitmeyi seçtim. Sebebi lisedeyken ortalama bir öğrenciysen zaten çok rahat bir şekilde geçersin dersleri. Bu rahatlık olduğu içinde 2. sınıfta ben dgsye ağırlık vereceğim. Mühendislik olursa mühendislik, olmazsa öğretmenlik birini geçiş yapmak gibi planım var.

    Umarım yardımcı olmuşumdur. Aklına takılan bişey olursa sorabilirsin.
  • 28-06-2014, 03:22:43
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne ki hocam puanları
    230 küsürlerde hocam bende 235 aldım sınır yani zor benim şehrimdeki başka şehirde düşünmüyorum
  • 28-06-2014, 03:24:35
    #30
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    230 küsürlerde hocam bende 235 aldım sınır yani zor benim şehrimdeki başka şehirde düşünmüyorum
    ts ile mi alıyor hocam peki
  • 28-06-2014, 03:33:55
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkeloji dedim en kolay kazanılırı o dedim yine riske girdik yine sınırda arkadaş ya

    Eskişehir arkeoloji istiyodum hocam bende okul puanları eklenmeden 270 binlerle kılı kılına girerken okul puanları eklendiğinde 370binlere düşen benden bahtsız biri varsa çıksın ortaya
  • 28-06-2014, 03:34:23
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ts ile mi alıyor hocam peki
    tm-3 hocam

    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskişehir arkeoloji istiyodum hocam bende okul puanları eklenmeden 270 binlerle kılı kılına girerken okul puanları eklendiğinde 370binlere düşen benden bahtsız biri varsa çıksın ortaya

    halime şükrettim hocam şuan
  • 28-06-2014, 03:39:25
    #33
    Üyeliği durduruldu
    MF-4 21.900 olmus hedef 8bindi oysaki (

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
  • 28-06-2014, 03:44:58
    #34
    Arkadaşın biri diğer konuda:
    -Aldığım puanlarla oturduğum koltuğa bile yerleşemiyorum hayırlısı
    yazmış. Ben hala bu lafın etkisindeyim.
  • 28-06-2014, 03:47:57
    #35
    Benimde TM -2 100 bin, TM - 3 89 bin
  • 28-06-2014, 03:49:17
    #36
    ts1 35bin haydi hayırlısı