• 21-05-2014, 22:00:21
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    2 yıllık myo okuyorum. Bu sene KPSS'ye girmeyi düşünüyorum. Kayıtlar başladı mı başlamadı mı bilmiyorum kimi diyor başladı çoktan kimi diyor haziranda başladı + birde başladıysa başvuruyu nasıl yapacam bilen varsa açıklayabilir mi?
  • 21-05-2014, 22:01:38
    #2
    Bitti, 14 Mayıs sondu.
  • 21-05-2014, 22:03:01
    #3
    15 mayıs geçti ama kayıt ilk günümüydü son günümüydü bilmiyorum
  • 21-05-2014, 22:06:08
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lisans mezunları için başvurular bitti. Çünkü lisans sınavları 5-6 Temmuz'da olacak.
    Önlisans mezunları için henüz başvurular başlamadı.

    Düzenleme:
    Önlisans mezunları için başvuru tarihleri (30.06.2014 - 16.07.2014)
    sınav tarihi: 27.09.2014

    kaynak
  • 21-05-2014, 22:09:08
    #5
    kpss türkiye 5.si olarak bu konuda bilgi sahibiyim hocam
    lisans yani 4 yıllıkların başvuruları bitti.
    önlisans yani 2 yıllıkların başvuruları: 30.06.2014 16.07.2014 arasında
    http://www.osym.gov.tr/belge/1-19303...v-takvimi.html
  • 21-05-2014, 22:13:40
    #6
    deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kpss türkiye 5.si olarak bu konuda bilgi sahibiyim hocam
    lisans yani 4 yıllıkların başvuruları bitti.
    önlisans yani 2 yıllıkların başvuruları: 30.06.2014 16.07.2014 arasında
    http://www.osym.gov.tr/belge/1-19303...v-takvimi.html
    yani daha başlamamış? benim ki 2 yıllık olduğuna göre ohh bee kaçırmamışım o zaman 30 Haziran'da başvuru yaparım o zaman
  • 21-05-2014, 22:32:30
    #7
    evet de bu kadar alakasızsan kaç almayı düşünüyorsun hocam
  • 03-06-2014, 19:56:47
    #8
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans mezunları için başvurular bitti. Çünkü lisans sınavları 5-6 Temmuz'da olacak.
    Önlisans mezunları için henüz başvurular başlamadı.

    Düzenleme:
    Önlisans mezunları için başvuru tarihleri (30.06.2014 - 16.07.2014)
    sınav tarihi: 27.09.2014

    kaynak
    deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kpss türkiye 5.si olarak bu konuda bilgi sahibiyim hocam
    lisans yani 4 yıllıkların başvuruları bitti.
    önlisans yani 2 yıllıkların başvuruları: 30.06.2014 16.07.2014 arasında
    http://www.osym.gov.tr/belge/1-19303...v-takvimi.html
    Arkadaşlar bu doğru dimi, ben haziranın ilk haftası diye duydum ama ?
  • 03-06-2014, 20:05:17
    #9
    hocam durmana gerek yok ki linkten bakabilirsin..
    önlisans yani 2 yıllıkların başvuruları: 30.06.2014 16.07.2014 arasında yazıyor..