Merhaba Arkadaşlar;
2 yıllık myo okuyorum. Bu sene KPSS'ye girmeyi düşünüyorum. Kayıtlar başladı mı başlamadı mı bilmiyorum kimi diyor başladı çoktan kimi diyor haziranda başladı + birde başladıysa başvuruyu nasıl yapacam bilen varsa açıklayabilir mi?