• 07-02-2014, 01:23:22
    #10
    Vforward adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oğlum bunun onla bi alakası yok hiç mi sosyal etkinliğe katılmayalım. r10 dan hukuk kazananda var



    Nasıl bir program hocam o
    Her gün 2 konu çalışılıyor. Bazı günler istisna olarak 3 de olabiliyor. Toplamda 3 haftada yarısını çalışmış oluyoruz konuların Örneğin;

    Pazartesi:Geometri(Paralel Kenar) - Edebiyat(Söz Sanatları)
    Salı:Edebiyat(İsl.Öncesi Türk Edebiyatı) - Tarih(20.YY'da Osmanlı)

    Böyle böyle gidiyor program. 3 haftalık program çıkardım ama fazlası gelecek. Ondan dolayı elimizi çabuk tutmamız lazım
  • 07-02-2014, 01:43:21
    #11
    Allah yardımcınız olsun. Hepinize başarılar...
  • 07-02-2014, 01:50:27
    #12
    Vay be ne igrenc bi stres ve heyecandi bu kurtulduk gitti darisi basiniza

    Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için affola