Vforward adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oğlum bunun onla bi alakası yok hiç mi sosyal etkinliğe katılmayalım. r10 dan hukuk kazananda var



Nasıl bir program hocam o
Her gün 2 konu çalışılıyor. Bazı günler istisna olarak 3 de olabiliyor. Toplamda 3 haftada yarısını çalışmış oluyoruz konuların Örneğin;

Pazartesi:Geometri(Paralel Kenar) - Edebiyat(Söz Sanatları)
Salı:Edebiyat(İsl.Öncesi Türk Edebiyatı) - Tarih(20.YY'da Osmanlı)

Böyle böyle gidiyor program. 3 haftalık program çıkardım ama fazlası gelecek. Ondan dolayı elimizi çabuk tutmamız lazım