Kaç binden başlayayım?
13
●5.628
- 06-07-2013, 04:46:17Ne kadar yukarda mesela ; 380 puanın var örneğin 410 luk yer çıkma ihtimali var mıdır ki?zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2013, 04:48:52Bana göre bu sene var. Çünkü herkes battı bu sene bende dahil. Çıkabilir yani bu sene.t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2013, 18:22:06Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cidden 30-40 bin mi? Hocam oralar zorlasamda gelmez ki? - 06-07-2013, 18:55:52Üyeliği durduruldudaha mantıklı tercih yapın hocam , akıl var mantık var 30-40 bin nerde 80 bin nerde. Sınav zor olabilir ama sonuçta bu puanları etkiler sıralamaları etkilemez. Sınav zorsa herkese zordu. Sen yapamadıysan herkes yapamadı bu yüzden puanlar düştü ama sıralamalar değişme olmaz pek. Sonuçta sen 80 bindesin , senin 30-40 binlik yere girebilmen için 30-40 bin sıralaması olan kişilerin tercih yapmaması lazım , öyle bi ihtimalde büyük ihtimalle olmaz. O yüzden siz hayali değil gerçekçi tercihler yapın. 80 binsen 70 binlik yerleri yaz ama gidipte 30-40 bini zorlamadergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2013, 19:48:39Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bi 55-60 binden başlayayım diyordum sonuçta 30 tane tercih var?