• 06-07-2013, 04:38:53
    #1
    Arkadaşlar 80bindeyim 30 tane tercih yapma hakkım var hakkım var sanırım. İlk tercihim kaç binden başlamalı? Kaçtan sonra kesin tutabilecekleri yazmalıyım? Yardımınızı bekliyorum.
  • 06-07-2013, 04:43:07
    #2
    Hocam en az 10 tane puanının üstünde bölüm yaz. Biri çıktığı an at oltanı oraya.
  • 06-07-2013, 04:46:17
    #3
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en az 10 tane puanının üstünde bölüm yaz. Biri çıktığı an at oltanı oraya.
    Ne kadar yukarda mesela ; 380 puanın var örneğin 410 luk yer çıkma ihtimali var mıdır ki?
  • 06-07-2013, 04:48:52
    #4
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar yukarda mesela ; 380 puanın var örneğin 410 luk yer çıkma ihtimali var mıdır ki?
    Bana göre bu sene var. Çünkü herkes battı bu sene bende dahil. Çıkabilir yani bu sene.
  • 06-07-2013, 05:36:11
    #5
    Valla benim planım 80 bindeyim. Bi 55 binden başlamak 30 tane var anca dolar.
  • 06-07-2013, 09:56:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    30-40 binden başlayabilirsin bence.
  • 06-07-2013, 18:22:06
    #7
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30-40 binden başlayabilirsin bence.

    Cidden 30-40 bin mi? Hocam oralar zorlasamda gelmez ki?
  • 06-07-2013, 18:55:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden 30-40 bin mi? Hocam oralar zorlasamda gelmez ki?
    daha mantıklı tercih yapın hocam , akıl var mantık var 30-40 bin nerde 80 bin nerde. Sınav zor olabilir ama sonuçta bu puanları etkiler sıralamaları etkilemez. Sınav zorsa herkese zordu. Sen yapamadıysan herkes yapamadı bu yüzden puanlar düştü ama sıralamalar değişme olmaz pek. Sonuçta sen 80 bindesin , senin 30-40 binlik yere girebilmen için 30-40 bin sıralaması olan kişilerin tercih yapmaması lazım , öyle bi ihtimalde büyük ihtimalle olmaz. O yüzden siz hayali değil gerçekçi tercihler yapın. 80 binsen 70 binlik yerleri yaz ama gidipte 30-40 bini zorlama
  • 06-07-2013, 19:48:39
    #9
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha mantıklı tercih yapın hocam , akıl var mantık var 30-40 bin nerde 80 bin nerde. Sınav zor olabilir ama sonuçta bu puanları etkiler sıralamaları etkilemez. Sınav zorsa herkese zordu. Sen yapamadıysan herkes yapamadı bu yüzden puanlar düştü ama sıralamalar değişme olmaz pek. Sonuçta sen 80 bindesin , senin 30-40 binlik yere girebilmen için 30-40 bin sıralaması olan kişilerin tercih yapmaması lazım , öyle bi ihtimalde büyük ihtimalle olmaz. O yüzden siz hayali değil gerçekçi tercihler yapın. 80 binsen 70 binlik yerleri yaz ama gidipte 30-40 bini zorlama

    ben bi 55-60 binden başlayayım diyordum sonuçta 30 tane tercih var?