Awbs Hosting&Domain Otomasyonu Yeni Upload
11
●1.768
- 06-05-2007, 17:35:09hehe. tahmin ettiğim gibi çıktı
Birincisi şifre yanlış diyo
İçindekilerin kodu kırılmışmı diye bakcaktım ama. Henüz zend veya ioncube kırılamadı. ortalıkta var öyle söylendilerde daha ben hiç görmedim ki zaten iouncube ve zend in kırılması demek piyasdaki binlerce scriptin yanması demek
Bırakın bu işleri
Kodlar açılsa bile awbs nin lisans dosyası olmadan çalışması mümkün değil. lisans dosyası eline geçsede bi yerden o domain olmadan çalışması imkansız
- 06-05-2007, 17:38:551.) Yanlış yerdesin. Burası vvarez paylaşım yeri değil.
2.) Millet 170 dolar para veriyor ozaman onlar boşa veriyor sizler çok akıllısınız.
3.) Zaten zend ve ioncubeye bağlı çalışacak bir otomasyonun vvarezini link veriyorsun sence çalışacakmı? Zend ile ioncubeyi kırmaları lazım çalışması için.
4.) Çalışsın yada çalışmasın verdiğin vvarez linkidir ve banlanmana sebebiyet vermektedir.
Saygılarımla - 06-05-2007, 17:52:51wareze karşıyım ..
sonuçta bir emek var ortada..
hem bu sistemi yapanların emeğini hemde bu çalışmaya para verip alanların hakkını yiyorsun...
burada işin yok banlanman yakındır bilgin olsun.
Birincisi şifre yanlış diyo