Uğraşmak isteyenin kendi tercihidir. elbette saygım var ancak scriptin eksikleri var. Yazılım olarak detaylı incelemedim fakat sistemsel olarak eksikleri var ,
Ürün varyantları,
varyat tanımları(Select, radio, cehckbox vs. seçim yok),
varyantlara fiyat tanımlaması yapılamıyor,
Üründe KDV seçeneği yok,
sipariş durumunu kargoya verildi olarak değiştirmekten başka kargo konusunda bir özellik yok,
Daha başka incelemedim.
Müşterinize kurmak isteseniz bunları isteyecek, kodlayan yazılımcının mantığını anlamaya çalışıp, düzenlemeye kalkana kadar baştan yazımı daha kolay geliyor bana