• 03-06-2009, 09:50:28
    #10
    Güzel gerçekten.. keşke php olsa imiş..
  • 10-06-2009, 20:13:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş elinize sağlık hepinizin
  • 10-06-2009, 21:34:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Seo'su ve şık tasarımıyla çok güzel olmuş elinize sağlık...
  • 10-06-2009, 21:43:58
    #13
    php olsa daha iyi olurdu =) görünümü güzel kodlaması temiz teşekkürler.
  • 11-06-2009, 02:49:48
    #14
    Kiv
    Üyeliği durduruldu
    gayet güzel yapmısın tesekkürler..
  • 11-06-2009, 11:22:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sitenin hızı kodlamadan mı ? hosttan mı ?
    Bağlantıdan diyemiyorum çünkü o kadar iyi bir bağlantım yok
  • 14-06-2009, 21:17:46
    #16
    arkadaşlar ben kuramadım bana yardım edecek olan pm atabilir mi msn verirsen sevinirim.
  • 15-06-2009, 14:19:35
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kurmanıza gerek yok.indirdiğiniz dosyaları ftpyle web sitenize atın.hazır olarak zaten oluyor.Bu arada db ayarlarını değiştirmeyi unutmayın.
  • 15-06-2009, 22:52:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    evet keşke