çok teşekkürler + Rep..
ancak arşiv sorunlu..tekrar upload yaparmısınız..
İmza,Hareketli yazı,isim vs. oluşturma scripti,
40
●5.179
- 29-01-2009, 16:45:40hocam nasıl indiremiyorsun benikisinide denedim iniyorMyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2009, 16:56:10sorun sizde değil arkadaşım.sınırı geçmişiz indiremiyorum o yüzden.MyMaxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2009, 17:14:25