FeyzALem Radyo & TV Scripti (asp)
16
●4.122
- 29-01-2009, 22:51:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Valla Asp i daha tam öğrenmedimDarkLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Php bilsem onuda yapardımda o kadar zor bişey değil kardeş abartılacak bişeyde yok bu yaptığım scriptte.
Yorumun için sana ve diğerlerine teşekkür edenlere teşekkür ederim
Kolay Gelsin , Hayırlı Çalışmalar. - 14-10-2009, 15:11:27Scripti paylaşabilecek varmı arkadaşalar ? Feyzalem kapanmış ve yukarıda verilen html versiyonu çalışmıyor.
- 23-10-2009, 23:01:06Scritpti kurdum yayınları izle.tv den çekiyor demo veriyorum belki birinin işine yarayabilir.
Demo: http://www.tv.somee.com
İndir : http://sites.google.com/site/dosyamo...eyzTv_v1.0.zip