• 29-01-2009, 22:41:14
    #10
    qüzelde php olsaydı süper olurdu neyse arşivledim tşkler arkadasım
  • 29-01-2009, 22:51:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DarkLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    qüzelde php olsaydı süper olurdu neyse arşivledim tşkler arkadasım
    Valla Asp i daha tam öğrenmedim Php bilsem onuda yapardımda o kadar zor bişey değil kardeş abartılacak bişeyde yok bu yaptığım scriptte.

    Yorumun için sana ve diğerlerine teşekkür edenlere teşekkür ederim


    Kolay Gelsin , Hayırlı Çalışmalar.
  • 30-01-2009, 03:56:18
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    asp candır hayattır ya böyle demeyın paylasım ıcın tesekkurler
  • 14-10-2009, 15:11:27
    #13
    Scripti paylaşabilecek varmı arkadaşalar ? Feyzalem kapanmış ve yukarıda verilen html versiyonu çalışmıyor.
  • 23-10-2009, 23:01:06
    #14
    Scritpti kurdum yayınları izle.tv den çekiyor demo veriyorum belki birinin işine yarayabilir.

    Demo: http://www.tv.somee.com

    İndir : http://sites.google.com/site/dosyamo...eyzTv_v1.0.zip
  • 07-12-2009, 10:50:57
    #15
    Saol payşlaşım İçin.
  • 09-12-2009, 23:25:36
    #16
    bunu indiremedim kardeş yasaklı site diyor başka link yokmu
  • 06-10-2010, 11:17:06
    #17
    saolsın