DarkLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
qüzelde php olsaydı süper olurdu neyse arşivledim tşkler arkadasım
Valla Asp i daha tam öğrenmedim Php bilsem onuda yapardımda o kadar zor bişey değil kardeş abartılacak bişeyde yok bu yaptığım scriptte.

Yorumun için sana ve diğerlerine teşekkür edenlere teşekkür ederim


Kolay Gelsin , Hayırlı Çalışmalar.