qüzelde php olsaydı süper olurdu neyse arşivledim tşkler arkadasım
Valla Asp i daha tam öğrenmedim

Php bilsem onuda yapardımda o kadar zor bişey değil kardeş abartılacak bişeyde yok bu yaptığım scriptte.
Yorumun için sana ve diğerlerine teşekkür edenlere teşekkür ederim
Kolay Gelsin , Hayırlı Çalışmalar.