• 17-11-2021, 07:39:09
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben de alabilir miyim lütfen?
  • 17-11-2021, 08:47:14
    #20
    Emeğinize sağlık PM atabilirmisiniz.
  • 17-11-2021, 08:50:46
    #21
    Pm atar misiniz
  • 17-11-2021, 09:29:31
    #22
    Bot var dediler geldik. Alabilir miyim
  • 17-11-2021, 09:31:26
    #23
    rica etsem bende alabilirmiyim
  • 17-11-2021, 09:31:56
    #24
    Ellerinize emeğinize sağlık bende rica edebilir miyim..
  • 17-11-2021, 10:10:00
    #25
    Hocam elinize sağlık bende deneyebilir miyim ?
  • 17-11-2021, 10:25:57
    #26
    PM den atabilir misiniz?
  • 17-11-2021, 13:43:34
    #27
    Bende kullanmak isterim, teşekkürler