• 01-12-2008, 07:17:41
    #1
    ...
  • 01-12-2008, 07:19:09
    #2
    Şu kadarını diyeyim: Html bir tasarım yaparsın o kadar uğraşırsın,kız gelir sadece "aaa güzel olmuş" der Valla bende olay böyle sonuçlandı
  • 01-12-2008, 07:21:18
    #3
    biliyorum vereceği tepkiyi aslında dediğin gibi "" çok güzelmiş" gibi bi cümle olcak ama yapmam lazım böyle bişey yoksa durum vahim
  • 01-12-2008, 14:35:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende html bişi yapmiştim coskunesra.com gibi bir site olabilir :P alacağin Tepkide aa cok güzel olmuş eline sağlik bu kadar
  • 01-12-2008, 14:51:39
    #5
    ya tepkiyi biliyorum ama yapmak istiyorum aslında sadece o istiyor diye değil ben de istiyorum ilk kez birisi için online bişey yapcam daha önce arkadaşların kızlarına dogum günü vs yaptık ama iş kendi işimiz olunca :S olmuyor
  • 01-12-2008, 14:52:47
    #6
    Yaradı yaradı. Bide video çak tam olur
  • 01-12-2008, 14:54:31
    #7
    yapcamda script lazım ne kullanayım html olmasın istiyorum
  • 01-12-2008, 14:55:33
    #8
    wordpress kullan güzel temalar var
  • 01-12-2008, 15:00:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tek bir html dosya hazırla geç güller olsun müzik çalsın iki figuran olsun biri sen biri sevgilin

    fotoğraflarınızdan video da hazırlayıp koyabilirsin