• 08-10-2008, 19:11:49
    #28
    Türkçe dosyasında şifre nedir?
  • 08-10-2008, 19:19:29
    #29
    Üyeliği durduruldu
    r10.net yazdım zaten mesajıma da
  • 08-10-2008, 19:20:03
    #30
    ingilizce olmasa tam süper olacak
  • 08-10-2008, 19:24:59
    #31
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce olmasa tam süper olacak
    lafmı şimdi seninki
  • 09-10-2008, 23:00:34
    #32
    teşekkürler çok güzel bi script
  • 10-10-2008, 02:50:19
    #33
    çok teşekkürler
  • 10-10-2008, 02:51:27
    #34
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce olmasa tam süper olacak
    eğer bakarsanız türkçesi de alt mesajlarda var
  • 10-10-2008, 12:58:04
    #35
    teşekkürler
    ______________
  • 10-10-2008, 15:14:33
    #36
    Üyeliği durduruldu
    güzel script, mutlaka kullanacağım, teşekkürler