• 09-08-2014, 02:27:41
    #1

    Merhabalar. Biraz önce Türkçeleştirdiğim MP3 Dinleme ve İndirme Scriptini paylaşmak istedim. Aslında sırf paylaşmak için Türkçeleştirdim. Önceden paylaşıldığını görmedim o yüzden açtım konuyu. İşime yaradığı için değil. Daha önce de MP3 dinleme scripti paylaşmıştım ama onda manuel ekliyorduk dosya linklerini ve isimleri falan. Bunda sadece arama yapıyoruz. Biraz daha kolay oluyor. Konunun devamını blogda okuyabilirsiniz. Uzun uzun burda yazmak bu saatle uykulu zor oluyor. İnşallah işine yarayan olur. Ayrıca yorumlarınızı eksik etmezseniz memnun olurum. Bu konuda kendimi geliştirmek istediğim için geri dönüşler benim için önemli.

  • 09-08-2014, 03:37:59
    #2
    Tesekkurler hocam hem paylastiginiz hemde turkcelestirdiginiz icin. Yarin indirip inceleyecegim sanirim parayla aldigim scriptten iyi :-)
  • 09-08-2014, 03:40:43
    #3
    cagatayturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tesekkurler hocam hem paylastiginiz hemde turkcelestirdiginiz icin. Yarin indirip inceleyecegim sanirim parayla aldigim scriptten iyi :-)
    İnşallah işinizi görür hocam. Sağolun yorum için
  • 09-08-2014, 03:43:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    paylaşım için tşkler hemen indirdim
  • 09-08-2014, 03:47:29
    #5
    hocam Scripte baktım ferdi tayfur yazdık en fazla 10 sarkısını lıstelıyor istedıgımız sarkıyı bulmuyor mesala volkan konakdan afide yazdım bulamadı
  • 09-08-2014, 03:51:18
    #6
    Anatolyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaşım için tşkler hemen indirdim
    Ben teşekkür ederim. İnşallah işinizi görür.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:51:18 -->-> Daha önceki mesaj 03:47:57 --

    PaTrOn35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam Scripte baktım ferdi tayfur yazdık en fazla 10 sarkısını lıstelıyor istedıgımız sarkıyı bulmuyor mesala volkan konakdan afide yazdım bulamadı
    Hocam scriptin kodlarından pek anlamadığım için %100 değiştiremiyorum. Bozuk, yanlış, yada yapabildiğim ekleme çıkarma işlemlerini yapabiliyorum. Amatörüm çünkü deneye deneye öğrenmeye çalışıyorum. Ben de denedim bi kaç şarkı, mp3'leri mp3skull'dan çekiyor galiba. O yüzden net birşey diyemem malesef. R10'da baba adamlar var kodlama konusunda. El atarsa memnun oluruz yani
  • 09-08-2014, 03:58:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler arşivime ekledim.
  • 09-08-2014, 13:33:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Scripti indirdim, kullanma fırsatım olursa yorum yapacağım.
    Teşekkür ederim.
  • 09-08-2014, 15:59:26
    #9
    Garage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scripti indirdim, kullanma fırsatım olursa yorum yapacağım.
    Teşekkür ederim.
    Ben teşekkür ederim. Yorumunuzu eksik etmeyiniz. Sağolun.