• 24-12-2007, 23:01:05
    #10
    boş vaktimden dil i tr yapiim paylaşırım arkadaşlar .. tşkler...
  • 24-12-2007, 23:01:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    paylaşım için saol fakat bende calıstıramadım
  • 24-12-2007, 23:05:40
    #12
    onrbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaşım için saol fakat bende calıstıramadım
    Allahalla bende bi keramet yok yani bi özel bişede yapmıyorum ki neden acaba siz kuramadınız anlamadım neyse profilimden iletişim bilgilerim var ulaşırsanız yardımcı olurum