Ücretsiz Script Yapacağız Ne İsterdiniz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ücretsiz Script Yapacağız Ne İsterdiniz?
15
●
997
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Script İstek
Ücretsiz Script Yapacağız Ne İsterdiniz?
1
2
17-01-2011, 02:52:57
#10
Megaturks
Ben olsam bu günlerde d şıkkını seçerdim
D) Prof bir Firma scripti + içinde ürün tanıtım ve sipariş formu olabilirdi. gibi gibi.
17-01-2011, 03:05:29
#11
VegaS
C -> Emlak Portalı
Diğerlerinin piyasada bulunması artık çok rahat...
Emlak portalınıda temanın editlenebileceği tarzda yaparsan herkesin kullanabileceği rahat bir çalışma olur
17-01-2011, 03:42:30
#12
Rhomantiq
a : ) Şıkkı Video
17-01-2011, 14:04:06
#13
furina
E ) Reklam scripti
01-11-2012, 19:53:18
#14
NeuStar
emlak scripti
01-11-2012, 20:02:17
#15
Fox35
Şıkların hiç biri bence multimedia script olsun üçü bir arada video, müzik, resim
11-11-2012, 23:04:00
#16
oxyge_n
bencede video ve resim portalı bir arada olursa harika olurdu!
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler