cok acil Aspemail ile mail gönderen script lazım
0
●191
- 30-08-2010, 18:53:28Arkadaşlar delirecem erydeyse isimtesilde mi sorun var bende mi sorun var anlayamadım, bir kaç gün önce çalışan uygulamam çalışmıyor, herşeyi denedim olmadı elinizde kullandığığınız aspemail ile mail gönderen kod varsa buradan bana gönderirseniz sevinirim...