Twitter tarzı script lazım. Sharetronix 1.4.x . - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Twitter tarzı script lazım. Sharetronix 1.4.x .
2
●
418
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Script İstek
Twitter tarzı script lazım. Sharetronix 1.4.x .
23-08-2010, 17:58:34
#1
BoRN
Üyeliği durduruldu
Merhabalar bir proje için lazım.
Sharetronix 1.4.2 elinde olan verebilirmi ( türkçe paketi mevcud ama kendisi yok
)
Yada başka bir scriptde olur
09-09-2010, 22:10:10
#2
foxfire
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1.4 vardı bende ama bulamıyorum pcde
09-09-2010, 22:39:33
#3
isByTiti
Üyeliği durduruldu
Nasıl Bir Script Bu ? Merak Ettim Bak
Birisi PM Atabilir mi Demosunu vs ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler