• 26-06-2010, 15:51:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar arkadaşlar, şuan okulumuzun öğrenci platformu için ana sayfaya nostalji olsun diye resim galerisi gibi bir şey yapmaktayım. Burdan tıklayıp bakabilirsiniz gördüğünüz resimlerin altına yani ordaki yazının altına basit yorum ekleme bölümü olsun istiyorum nette araştırdım ama adam akıllı kod yok malesef ki :S
    Resimlere bakan yorumunu yapsın bi aşşagıya kaysın yorumu başka birisi yaptıgında oda onun altına kaysın basit yorum ekleme kısmı istiyorum ve elinde kod olan varsa verirlerse çok memnun kalırım,

    Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • 03-07-2010, 11:53:30
    #2
    aşağıdaki kodlar yorum ekleme formu ve yorumları listeleme kodu:


    echo "<tr>
    		<td>
            <br></td>  
                </tr>
                <tr>
    		<td>
            <b><p align=\"center\"><font size=\"12pt\">
            Y O R U M&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; E K L E</font></b><br></p></td>  
                </tr><tr> 
                    <td>";
    		
    		
                $yaziid	= $_GET["id"];
                
                echo " 
                    <form action=\"modul.php?git=yazilar&modul=yorumekle&yaziid=$yaziid\" method=\"POST\" enctype=\"multipart/form-data\">
                <table border=\"0\" width=\"100%\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
    				<tr>
    					<td colspan=\"2\"></td>
    				</tr>
    				<tr>
    					<td width=\"15%\">Adınız</td>
    					<td width=\"85%\">
    					<input type=\"text\" name=\"adiniz\" size=30 value=\"$adiniz\"></td>
    				</tr>
    				<tr>
    					<td width=\"15%\">E-mailiniz</td>
    					<td width=\"85%\">
    					<input type=\"text\" name=\"emailiniz\" size=30 value=\"$emailiniz\"></td>
    				</tr>
    				<tr>
    					<td width=\"15%\">Başlık</td>
    					<td width=\"85%\">
    					<textarea rows=2 name=\"yorumbaslik\" cols=33>$yorumbaslik</textarea></td>
    				</tr>
    				<tr>
    					<td width=\"15%\">Yorum</td>
    					<td width=\"85%\">
    					<textarea rows=9 name=\"yorum\" cols=42>$yorum</textarea></td>
    				</tr>
    				
    				<tr>
    					<td width=\"15%\">&nbsp;</td>
    					<td width=\"85%\"><input type=\"Submit\" value=\"  Ekle   \"></td>
    				</tr>
    				
    			</table>    
                    
                    </form>";
                    
                
                
                           
               echo " </td> 
                </tr><tr> 
                    <td height=\"35\"> 
                                    
                    </td> 
                </tr><tr> 
                    <td> 
                   <b><p align=\"center\"><font size=\"12pt\">
     YORUMLAR:</font></b><br></p>
                    
                    </td> 
                </tr>   <tr><td height=\"35\"></td> 
                </tr>  <tr><td> ";
                    $yorumsor = mysql_query("SELECT * FROM ".$prefix."_yorumlar WHERE yaziid='$id' AND durum='1' ORDER BY tarih DESC LIMIT 0,10");
                   echo "<table border=\"0\" width=\"100%\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
    	<tr>";
                
    
    while($yorumyaz=mysql_fetch_array($yorumsor)){
    
    			$yorumbaslik		= $yorumyaz['yorumbaslik'];	
    		
    			$adiniz				= $yorumyaz['adiniz'];	
    		
    			$yorum				= $yorumyaz['yorum'];
    			
    
    			
                   echo"             
             
    		<td><b>$yorumbaslik</b></td>
    		<td><b>$adiniz</b></td>
    		<td><b>$tarih</b></td>
    	</tr>
    	<tr>
    		<td colspan=\"3\">$yorum</td>
    	</tr>
    </table>                </td>
                </tr><br><br><tr> 
                    <td  height=\"35\"> 
                                    
                    </td> 
                </tr>"; 
    }
    Bu kodlar da veritabanına yorum ekleme fonksiyonun kodu:
    Function yorumekle(){
    
    
    global $prefix;
    
    
    
    $yaziid	= $_GET["yaziid"];
    $yorumbaslik	= $_POST["yorumbaslik"];
    $adiniz			= $_POST["adiniz"];
    $emailiniz 		= $_POST["emailiniz"];
    $tarih			= date("d/m/Y");
    $yorum			= $_POST["yorum"];
    $durum			= $_POST["durum"];
    	
    	$yorumekle	= mysql_query("INSERT INTO ".$prefix."_yorumlar (yaziid,yorumbaslik,adiniz,emailiniz,tarih,yorum,durum) values ('$yaziid','$yorumbaslik','$adiniz','$emailiniz','$tarih','$yorum','$durum')");
    		if($yorumekle){
    			
    			
    		uyari("Yorumunuz Eklendi...Yönetim Tarafından Değerlendirildikten Sonra Eklenecektir...",2,"index.php");
    
    		}else{
    		
    		uyari("Hata ! Yorumunuz Eklenemiyor...",2,"modul.php?git=yazilar");
    		
    		}
    
    }
    Tabii ki bundan önce veritabanında şöyle bir tablo oluşturmalısın:
    id
    yaziid
    yorumbaslik
    adiniz
    emailiniz
    tarih
    yorum
    durum


    bu kodları kendine göre düzenle...sitemde kullanıyorum şu anda tıkır tıkır çalışıyor. güle güle kullan.
  • 04-07-2010, 11:37:37
    #3
    mbulak teşekkür ederim +rep benimde işime yarayacak