Sevgilime Site Yapıcam..
16
●1.152
- 05-06-2010, 20:04:47Üyeliği durduruldubana kalırsa flash bi site yap en çok o güze gözüküyor
- 05-06-2010, 20:14:30ben bir zamanlar yarım saat de bir şeyler yapmıştım. Sadece index türü bir şey var birde müzik yalnız localhost da sorunsuz çalışır Joomla Lite tarihten kalma olduğu için hostta atınca sorun çıkacaktır. Joomla ile yapmıştım. Hosta atmayacağım dersen Joomla Lite ile birlikte çalışır vaziyette yollayabilirim.
- 05-06-2010, 20:21:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam kendimden biliyom Flas yap çok hoşlarına gidiyo
- 05-06-2010, 20:23:52Üyeliği durduruldukardeşim sen bana bi pm at ben sana bi kaç link göndereyimEmreShn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak belki beğenirsin istersen kullanırsın