• 05-06-2010, 19:33:21
    #1
    Arkadaslar Sevgilime Site yapıcam.. bunun icin güzel scriptler varsa yada yazarsanız cok sevinirim .. Yani mesela Sadece index dosyasıda olur .. Yeterki Siteyi Acıp görünce Askım seni seviyorum demesini istiyorum..
  • 05-06-2010, 19:41:57
    #2
    Şöyle bişey buldum arşivde..
  • 05-06-2010, 19:45:18
    #3
    nedir bu hocam açarmısınız biraz ?
  • 05-06-2010, 20:04:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bana kalırsa flash bi site yap en çok o güze gözüküyor
  • 05-06-2010, 20:14:30
    #5
    ben bir zamanlar yarım saat de bir şeyler yapmıştım. Sadece index türü bir şey var birde müzik yalnız localhost da sorunsuz çalışır Joomla Lite tarihten kalma olduğu için hostta atınca sorun çıkacaktır. Joomla ile yapmıştım. Hosta atmayacağım dersen Joomla Lite ile birlikte çalışır vaziyette yollayabilirim.
  • 05-06-2010, 20:19:42
    #6
    hosta atacağım :/..

    daha yok mu yardım eden arkadaslar.
  • 05-06-2010, 20:21:59
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam kendimden biliyom Flas yap çok hoşlarına gidiyo
  • 05-06-2010, 20:23:43
    #8
    bilgim olmamasına rağmen deniyeceğim..

    ama konu günceldir.. desteklerinizi bekliyorum
  • 05-06-2010, 20:23:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    EmreShn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hosta atacağıö :/..

    daha yok mu yardım eden arkadaslar.
    kardeşim sen bana bi pm at ben sana bi kaç link göndereyim
    bak belki beğenirsin istersen kullanırsın