• 08-01-2010, 22:35:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    S.a arkadaşlar merhaba 2 gundur tum çabalarıma rahmen herhangi bir oenk uygulama bulamadım. Jump menuye accesden veri cekmeyi ornek bir uygulama sunabilicek yada basit bir şekilde yonetım paneli olan jump menu sistemi sunabilicek varsa yani yonetim panelinden submenu ekleme cıkarma gidicegi linki belirleme gibi basıt bır uygulama sunabilicek olan varsada sevinirim herkeze şimdiden teşekkürler.
  • 09-01-2010, 00:28:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yokmu arkadaşlar bilen birisi jump menuye acces verı tabanından cekmeyı yada basıt yonetım panelı yle yapabilicek bir arkadaş incelemek ıcın.