• 23-10-2009, 09:19:20
    #1
    Arkadaslar malum gundemde olan bi konu icin imza sitesi yapmam gerekiyor.

    teroristlereafistemiyoruz.com bende duruyor uzun zamandır , tavsiye edebileceginiz bi script veya fikir varmı ? Siz olsanız napardınız ?
  • 23-10-2009, 09:28:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wp kurmanı tavsiye ederim..
  • 23-10-2009, 09:29:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ücretsiz dağıtılan bi script vardı. İmza 2.0 diye ben arayamam şimdi uykum var :S ama onu bulursan olabilir.
  • 23-10-2009, 09:30:09
    #4
    İmza toplama scripti olabilir..
  • 23-10-2009, 09:51:02
    #5
    y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmza toplama scripti olabilir..
    Zaten öyle yapıcam sizden script ismi tavsiye istiyorum.
  • 23-10-2009, 11:37:42
    #6
    Bu scripte benimde ihtiyacım olacak. Arkadaşlar scriptin ismini bilen varsa yazabilirmi lütfen.
  • 27-10-2009, 20:25:50
    #7
    uzaksevgilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözümsün Korkma Deniz Amcan sabote Etti saten Pekii? Ne Zamana Kadar Şehit vermeyi düşünüyorsun? Askerlerin Ölmesi Hoşunamı Gidiyor.! imzaymış Biraz Büyüyün Artık
    serefsizlerin yok olmasına kadar vatanımın kurtulması için son damlasına kadar sehit verriz tek kişi kalsak bile

    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...2-0-cikti.html

    bunu önerebilirim arkadaşım.
  • 27-10-2009, 20:37:30
    #8
    umarım ses getirir izzetim en kısa zamanda hayata geçer umarım