iyi forumlar.

Sesli, goruntulu ve yazili sohbet edilebilen, uye girisi olan bir scripte ihtiyacim var acikcasi. Cok karmasik olmasina gerek yok. Elinde olan varsa yada oneride bulunabilecek. Tsk ederim.