Merhabalar elinde teamspeak yönetim paneli olan var mı ücretsiz paylaşacak biri forumda bir kaç tane vardı ama çoğunun bazı fonksiyonlari çalışmıyor dosyaları paylaşacak varsa çok sevinirim