Lisansımı kaybettim yardım lazım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lisansımı kaybettim yardım lazım
0
●
166
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Script İstek
Lisansımı kaybettim yardım lazım
27-10-2023, 11:09:33
#1
Misafir
Merhaba arkadaşlar ücretli aldığım scriptin lisans kodunu kaybettim ve scripti aldığım yere ulaşamıyorum. Bu konuda destek olabilecek var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler