Taksi Ücret Hesaplama Scripti Lazım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Taksi Ücret Hesaplama Scripti Lazım
10
●
452
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Script İstek
Taksi Ücret Hesaplama Scripti Lazım
1
2
28-08-2023, 20:51:08
#10
Carlos1
MuratAtayz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sonrası için fiyatlandırmaları nasıl oluyor baktım da anlayamadım
Belirli bir fiyatı yok attığım kısımda tüm fiyatlandırmalar mevcut. Attığı isteğe göre fatura çıkarıyoarlar yani ne kadar kullanılırsa o şekilde oluyor.
25-12-2023, 18:44:36
#11
solidd
Konu sahibinin izni ile ben de böyle script arıyorum, elinde olan varsa bana ulaşsın lütfen
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler