• 27-01-2021, 23:30:36
    #1
    elinde E Fatura Scripti olan var mı? E Arsiv den xml formatında iniyor bir türlü pdf olarak çözüm bulamadık, varsa elinizde fatura kesimi için paylaşır mısınız?
  • 27-01-2021, 23:44:35
    #2
    Konu sahibinin izniyle bende pm alabilir miyim