aşağıdaki temayı paylaşabiliecek biri varmı ?
https://elements.envato.com/zubaz-st...mpalte-FH9CTU5
envata istek r10+
3
●62
- 09-03-2026, 12:31:18başka lazım olursa dm atabilirsiniz herkese ücretsiz yardımcı oluyorum.
- 09-03-2026, 12:55:34@orhanbektas; teşekkür ederim,
@PRIMEPANEL; kaydediyorum kırk yılda bir lazım oluyor ama söylemeniz bile çok güzel hareket. teşekkürler.