Merhaba arkadaşlar,
Bende ki panel kafayı yedi indirme işlemini başlatmıyor sıkıldım şu durumdan.


Rica etsem linkte ki çalışmayı gönderebilecek var mı acaba ?

Halledildi teşekkürler.