• 18-10-2008, 10:09:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba arkadaslar burada paylaşılan brushlar sadece cs 3 içinmi yoksa cs2 dede kullanabiliozmu birde kullanıyorsak nasıl bi yükleme yapıorz tşkerler
  • 23-10-2008, 10:08:52
    #2
    eğer brushların nasıl yüklendiğini soruyorsan photoshopcs2 klasörünün içindeki presets/brushes 'in içine atacaksın