• 04-05-2014, 19:17:25
    #19
    Hocam arşivi bi patlatamadınız dinamitlerde sorun oluştu galiba
  • 05-05-2014, 16:45:16
    #20
    Takipteyim.
  • 22-05-2014, 10:57:14
    #21
    Takipteyim
  • 22-05-2014, 11:04:55
    #22
    Takipte daha patlamadı

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-05-2014, 11:15:04
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Patladı gitti :-D

    S3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi. Yazım hataları olabilir.
  • 28-05-2014, 09:19:55
    #24
    Takipteyim.

    Fitil koptu herhalde
  • 11-06-2014, 20:27:00
    #25
    Kategori Moderatörü
    ARTIK TAMAMINI ÜCRETSİZ İNDİREBİLİRSİNİZ!
    ——————————————————
    İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN ➜
    ——————————————————

    Merhaba arkadaşlar, arşivimde beklettiğim, tamamı kendi çizimim olan ve daha önce hiç bir yerde kullanılmamış arayüz tasarımlarını satışa çıkarmak ücretsiz paylaşmak istedim.
    r10+ vermeyi unutmayın
    Daha fazlası için GrafiKing Depo'yu ziyaret edebilirsiniz. https://grafiking.com/depo

    1- ZEYTİNCİ






    2- İNŞAAT





    3- FASHION





    4 - NARGİLECİ





    5- DERMONLINE






    6- EŞARP





    7- KAHVECİ





    8- VİDEOİZLE
    Alt yapı inforesim video scriptine uygun olarak tasarlanmıştır.






    9- YEMEKÇİ









    10- ÇİÇEKÇİ





    ARTIK TAMAMINI ÜCRETSİZ İNDİREBİLİRSİNİZ!
    ——————————————————
    İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN ➜
    ——————————————————
  • 11-06-2014, 23:12:20
    #26
    Merhaba, yemekci logosu olan çizimin büyük boy görselini görme imkanım var mı? Mobilden girdiğim için iyice küçük görünüyor. Sanırım yemek sipariş scripti tasarımı, yanılıyor muyum?

    Edit: Ek olarak video tasarımının da büyük görsellerini gönderme imkanınız varsa görebilir miyim? 2 tasarımla ciddi olarak ilgileniyorum.
  • 11-06-2014, 23:40:33
    #27
    Kategori Moderatörü
    Napolyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yemekci logosu olan çizimin büyük boy görselini görme imkanım var mı? Mobilden girdiğim için iyice küçük görünüyor. Sanırım yemek sipariş scripti tasarımı, yanılıyor muyum?

    Edit: Ek olarak video tasarımının da büyük görsellerini gönderme imkanınız varsa görebilir miyim? 2 tasarımla ciddi olarak ilgileniyorum.
    Yanılmıyorsunuz Özel mesaj gönderildi.