Arşivimi Patlatıyorum!
140
●969
- 11-06-2014, 20:27:00ARTIK TAMAMINI ÜCRETSİZ İNDİREBİLİRSİNİZ!
İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN ➜
Merhaba arkadaşlar, arşivimde beklettiğim, tamamı kendi çizimim olan ve daha önce hiç bir yerde kullanılmamış arayüz tasarımlarınısatışa çıkarmakücretsiz paylaşmak istedim.
r10+ vermeyi unutmayın
Daha fazlası için GrafiKing Depo'yu ziyaret edebilirsiniz. https://grafiking.com/depo
1- ZEYTİNCİ


2- İNŞAAT

3- FASHION

4 - NARGİLECİ

5- DERMONLINE


6- EŞARP

7- KAHVECİ

8- VİDEOİZLE
Alt yapı inforesim video scriptine uygun olarak tasarlanmıştır.


9- YEMEKÇİ





10- ÇİÇEKÇİ

ARTIK TAMAMINI ÜCRETSİZ İNDİREBİLİRSİNİZ!
İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN ➜
- 11-06-2014, 23:12:20Merhaba, yemekci logosu olan çizimin büyük boy görselini görme imkanım var mı? Mobilden girdiğim için iyice küçük görünüyor. Sanırım yemek sipariş scripti tasarımı, yanılıyor muyum?

Edit: Ek olarak video tasarımının da büyük görsellerini gönderme imkanınız varsa görebilir miyim? 2 tasarımla ciddi olarak ilgileniyorum. - 11-06-2014, 23:40:33YanılmıyorsunuzNapolyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel mesaj gönderildi.

















