Napolyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, yemekci logosu olan çizimin büyük boy görselini görme imkanım var mı? Mobilden girdiğim için iyice küçük görünüyor. Sanırım yemek sipariş scripti tasarımı, yanılıyor muyum?

Edit: Ek olarak video tasarımının da büyük görsellerini gönderme imkanınız varsa görebilir miyim? 2 tasarımla ciddi olarak ilgileniyorum.
Yanılmıyorsunuz Özel mesaj gönderildi.