• 22-04-2010, 13:47:37
    #10
    güzel olmuş hocam elinize saglık.sade ve hoş.Birşey sormak istiyorum ; facebook connect için hangi eklentiyi kullanıyorsunuz ?
  • 22-04-2010, 13:56:58
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MediaSmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş hocam elinize saglık.sade ve hoş.Birşey sormak istiyorum ; facebook connect için hangi eklentiyi kullanıyorsunuz ?
    Sağoalsın. Eklenti adı "Gigya"
  • 22-04-2010, 14:02:19
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Link gönder dediğimde sayfa bulunamadı diyor
  • 22-04-2010, 14:05:21
    #13
    Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link gönder dediğimde sayfa bulunamadı diyor
    Nasıl yani? "İnceleme için gönder" dediğinizde mi?
  • 22-04-2010, 14:09:59
    #14
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağoalsın. Eklenti adı "Gigya"
    sağolasın imledim bir tane ekonomi sitemden.Eklerim günlük
  • 22-04-2010, 14:22:01
    #15
    MediaSmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolasın imledim bir tane ekonomi sitemden.Eklerim günlük
    Onayladım

    Arkadaşalr herkes açıklama kısmından sitesine link veriyor buna izin vermicektim ama baktım herkes link ekliyor bundan sonra serbest 1 tane link açıklama içinde Ama başka html kodları kullanmadan.
  • 22-04-2010, 15:21:14
    #16
    wordpress için digg teması varmış bakalım bi kurayım..sonrada css le oynayarak seninkine benzetebilecekmiyim

    tekrar hayırlı olsun
  • 22-04-2010, 19:42:09
    #17
    Arkadaşlar girip 1 site imleyip çıkmanıza gerek yok istediğiniz kadar imleyebilirsiniz Madem girdiniz elinizi korkak alıştırmayın
  • 22-04-2010, 19:45:00
    #18
    Hayırlı olsun, süper site olmuş.