bence bişi bilmeden ön yargili davranmak hicde iyi bir şeydir '' amac sacmaymiş'' die bir cümle kurarsin afedersin ama yanliş yapiyorsun birak herkes kendi düşünceni fikrini solesin belki adamin bildigi bişi var dirneyse arkdaşim bend eistiyorum yaparsan sevinirm bilgileir pm olarak atiyorum