• 11-01-2008, 03:50:02
    #10
    Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem şimdilik sorunsuz çalışıyor fakat 50-100k yada daha çok sayfalı kişiler için zor olacaktır.Sürekli sayfa uzuyor ve bir süre sonra bilgisayarı zorlamaya başlayacaktır.Linkleri listelemek yerine saymalı olsa daha iyi olmaz mı.
    İstediğim şey Create your Google Sitemap Online - XML Sitemaps buradaki gibi birşey,daha güzel olur diye düşünüyorum.
    Kolay gelsin,başarılar
    sizin dediğiniz gibi kb ları test ettim 900k lık sayfalarda aynı hızla okuyor gibi gözle görülür bi yavaşlığı yok ve sayfalarda yakaladığı linkleri anında veritabanına kayıt ediyor buda ortalama 6-7 dk içinde en eç 10 bin den fazla link yapıyor linkler gelirken localde kontrol etmiştim ayrıca sayfalar her ekrana yansıdığında cache boşalmış oluyor motor çalıştığı zaman bilgisayarınızın performansını etkileyecek herhangi birşey olmaz explorer sayfa mb ını aşacak explorerı kitleyecek print yapmıyor belli bi yerde duracak sonra tekrar F5 yaptığınızda kaldığı yerden devam eder veya pencereyi kapatıp tekrar aynı adresi giriş yaparsanız kaldığı yerden yine devam eder başka adreste yazsanız farketmez sitemap ı başlattığınızda kendi pc nizin performans artışını kontrol edebilirsiniz server ı etkilermi dersiniz localde yazdım zaten problem çıkmadı dediğiniz siteye baktım javascript ile update yaparak daha derli toplu vermiş görsellik benim için ikinci planda sorunsuz herkesin işini rahatlıkla görebileceği bir site oluşturursak daha iyi olmazmı göstermiş olduğunuz sitedeki örnek gibi yapacağım ileride şuan için test edip problemleri söylerseniz sevinirim ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.
  • 11-01-2008, 03:53:12
    #11
    Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google sitemap error veriyor buna..
    kayıtlıdır bende hangi site senin ki pm atarmısın bakalım hata veren sitemap a
  • 11-01-2008, 20:37:09
    #12
    Kardeşim, bu emeğine ne denir biliyor musun?

    Emeğine sağlık. Büyük projelerde büyük başarılar elde edersin inşallah denir.

    Türkiyeli yazılımcıların güzel hizmetleri başarıyla yapmalarından büyük gurur duyuyorum.

    Helal olsun.
  • 15-01-2008, 19:36:15
    #13
    Çok güzel bir sistem yapmışsın kardeşim eline sağlık.
  • 30-03-2008, 13:56:39
    #14
    Sitemi değişti bendemi sorun var:S
  • 30-03-2008, 14:02:43
    #15
    sistemde sorun var sanırım

    süper proje ama tebrikler
  • 30-03-2008, 17:24:36
    #16
    bu bana sattığın oyun scriptinde olan heralde?
  • 11-05-2008, 19:55:21
    #17
    sitede bir problemmi var acaba 11/05/2008
  • 13-05-2008, 18:26:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Açılmıyor..