• 25-12-2012, 12:54:58
    #19
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakında görürsün pr 7!yi güzel kardeşim.
    sen bu domaini satarken bu durumları sattığın adama anlattın mı ?
    Bu durum dediğin ben sana durumunu açıkladım sanırım değil mi biraz önce??

    0'dan PR7 aldığını ????????

    Yakında hangi yakında ?? Güncelleme sırasında mı yoksa güncellemeden önce mi?

    Fake PR'li olup da info alan sonra aynı Pr ile devam eden hiçbir domainim güncelleme öncesinde düşmedi Ki bu domain fake Pr7den info alıp PR7 devam etmedi INFOSU YOKKEN, BAKKKK YANLIŞ INFO DEMİYORUM, INFOSU YOKKEN INFO ALDI PR0 DEVAM ETTİ SONRA PR7 OLDU
  • 25-12-2012, 13:04:24
    #20
    keepimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum dediğin ben sana durumunu açıkladım sanırım değil mi biraz önce??

    0'dan PR7 aldığını ????????

    Yakında hangi yakında ?? Güncelleme sırasında mı yoksa güncellemeden önce mi?

    Fake PR'li olup da info alan sonra aynı Pr ile devam eden hiçbir domainim güncelleme öncesinde düşmedi Ki bu domain fake Pr7den info alıp PR7 devam etmedi INFOSU YOKKEN, BAKKKK YANLIŞ INFO DEMİYORUM, INFOSU YOKKEN INFO ALDI PR0 DEVAM ETTİ SONRA PR7 OLDU
    ben ne soruyorum sen ne cevaplıyorsun ? sattığın adama bu durumlardan bahsetmişmitdin satmadan önce ? neyse bosuna ugrasiyoruz burada.Kısa süre sonra domainin akıbetinin ne denli 7 oldugunu goreceksin zaten : )
  • 25-12-2012, 13:38:59
    #21
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ne soruyorum sen ne cevaplıyorsun ? sattığın adama bu durumlardan bahsetmişmitdin satmadan önce ? neyse bosuna ugrasiyoruz burada.Kısa süre sonra domainin akıbetinin ne denli 7 oldugunu goreceksin zaten : )

    EDİT: Gördüm ya PR7'nin akıbetini bilmiş arkadaş... Çatır çatır PR7 devam etti üstüne de PR6 gerçek değerini aldı 4 şubat 2013 PR güncellemesinde

    Ben bu dominin kendi PR7 aldığını düşünüyorum. Şöyle ki valiD infolu drop domainlerden olduğunu düşünüyorum. FakePR7den info alıp Fake PR7 devam etmediği için.. ben anlatabildim mi? Ben anlattım da sen anladın mı?

    Sonuç olarak ben arkadaşı mağdur etmedim. Geri verdim. Hocam ben 301 olmuşssa sıkıntı olur bende dedi ve ben durumu açıkladım. Sıkıntı olur benim için dedi ve ben teklif ettim para iadesini..

    Ya konuşacağına söyle kısa süreden kastın nedir?. Sen benim soruma cevap ver. Merak ettim doğrusu. Benim başıma böyle birşey gelmedi. Benim hiçbir domainim güncelleme öncesi değişime uğramadı. Garanti etmiyorum. Ama başıma gelmedi. Bak ben idaa etmiyorum, ukalalık da yapmıyorum. Başıma gelmedi sattığım adamların da başına gelmedi.. Sen biliyorsan kısa süreden kastın nedir onu söyle dedim. Bilmediğim birşey mi var. Bana sen ihtimal söyleyeceksin. O ihtimali ben biliyorum zaten. Garanti niye etmiyorum'a gelince,

    Güncelleme görmüş siteler bile link değişiminden ya da sbeepsiz yere bile olsa prsi düşebiliyor Bunu Google Pagerank kategorisi altında zaten paylaşıyorlar..

    Bu tarz domainlerim düşmedi hiçbir zaman. Bana senin domainin düştü hocam durup dururken diye gelmedi hiç kimse..

    Ha bu domain düşerse kendimde %100 ihmal bulmam. Şikayettir odur budur ihtimallerinden ötürü..

    Ben burada kısa süre sonra düşer dediğin domainlerin listesini sana yaparım, hala da çatır çatır link almlarına rağen PRlerini devam ettiğini gösterirdim de iştee ifşa edemem sattığım domainleri. Başkalarına ait oldukları için.

    Neyse uzatmayacam, kendime laf ettirmem. Birşeyi bildiğimi idaa etmiyorum ama ben başıma gelen, tecrübelerimi paylaşıyorum.. Mağdur ettiğim biri de yok.