kıyamet ile alakalı aciz halimiz yok bizi yaratan allah canımızı ne zaman alıcaksa oda allah tır..
biz sadece mayalar diye adlandırılan bilim adamları ile alay ediyoruz bi nevi eylence oldu bize
HAahahha arkadaşlar herkeze tşk edeirm bu konunun bu kadar ilgisinin görmesi ni Mayalara borçluyuz iyi enlendik mayalar çöktü allah rahmet eylesin kendi kıyametlerini kendileri getirdiler