• 21-12-2012, 13:41:16
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Baglumfrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .............................
    kıyamet ile alakalı aciz halimiz yok bizi yaratan allah canımızı ne zaman alıcaksa oda allah tır..
    biz sadece mayalar diye adlandırılan bilim adamları ile alay ediyoruz bi nevi eylence oldu bize
  • 21-12-2012, 13:42:49
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mayalardan ortak cevap geldi:

    Alıntı
    qandırdık xD
  • 21-12-2012, 13:54:29
    #48
    bir kız arkadaşıma koptuk mu dedim hayır gece 12 de kopucakmış dedi mayalardan biri buda heralde:d puahaha
  • 21-12-2012, 14:01:21
    #49
    mayalı dedelerim hakkında böyle laflar etmeyin lanetlenirsiniz sonra...
  • 21-12-2012, 15:09:37
    #50
    Üyeliği durduruldu
    haber kelimesiyle yorum yapılmıştır.
  • 21-12-2012, 20:32:36
    #51
    HAahahha arkadaşlar herkeze tşk edeirm bu konunun bu kadar ilgisinin görmesi ni Mayalara borçluyuz iyi enlendik mayalar çöktü allah rahmet eylesin kendi kıyametlerini kendileri getirdiler
  • 21-12-2012, 20:45:20
    #52
    güncel blog nickiyle yorum yolladım. Teşekkürler
  • 21-12-2012, 21:04:13
    #53
    Eyvallah onayladım siz yorum atın ben onaylıyorum
  • 21-12-2012, 21:04:47
    #54
    Muhterem Fethullah Gülen Hocaefendi'nin son vaazında belittiği üzere gaybı(geleceği) yalnız Allah(celle celalühü) bilir.