• 28-09-2013, 01:36:45
    #91
    uydu alıcısı ile yolladım
  • 29-09-2013, 12:55:27
    #92
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Webmaster adıyla yorum attım, teşekkürler.