Arkadaşlar selamlar,
ücretli sosyal imleme sitelerini kullanan var mı onlywire, social monkee vs.?

Varsa memnun musunuz tavsiye eder misiniz falan?
Ben bir türlü postlarımı hızlı imleyebilmek için yol bulamadım da..