1 yıl editörlük yaptım. kategorime 30 site başvurdu. hiçbirini onaylamadım. neredeyse hepsi maille sordu: "neden onaylamıyorsun", diye. çünkü sitelerinden haberleri bile yok. birisi spam yapar, diğerinin linkleri çalışmaz, öbürü mp3 dağıtır. ama herkese göre kendi sitesi tertemiz.
başka bir kategorideki 60 siteden 17'sini editör forumuna açtığım konuyla sildirdim.
her yerde çıkar amaçlılar vardır ama üst editörler denetliyor dmozu. şikayet edin editörü, listelenen siteleri. icabına bakarlar.